Szolgáltatások

Céges költöztetés

Céges költöztetés megbízható partnerrel.

Céges költöztetés vagy irodaköltöztetés esetében a megbízható költöztető cég kiválasztása a vállalat alapvető anyagi érdeke. Ha az alkalmazottak nem tudják időben felvenni a munkát, az akár óriási anyagi kiesést is jelenthet a cég számára. Éppen ezért egy vállalat számára a legfontosabb, hogy a költöztetés pontosan a tervezett ütemben és határidőre megtörténjen. A Promove sok éves tapasztalattal és lendületes, jó állóképességű kollégákkal szakszerűen, előzetes tervezéssel garantálja a gördülékeny folyamatot legyen szó bármilyen cég, üzlet vagy iroda költöztetésről.

A Promove ügyfélszolgálata a piacon egyedülálló módon tervezéssel támogatja a cégek költöztetését és részt vesz az optimális költöztetési terv kialakításában. Vállalata igényei alapján alakítjuk ki a költöztetés pontos menetét az utolsó részletekig, hogy Ön fennakadás nélkül tudja folytatni a munkát a lehető legrövidebb időn belül.

Felkeltettük az érdeklődését?
Kérjen árajánlatot tőlünk!
Céges költöztetés

Céges költözés tervezéssel

Irodaköltöztetésnél minden esetben megelőzi a költöztetést egy előzetes tervezés. Pontosan tudni kell, hogy az iroda bútorai, általános berendezési tárgyai mellett milyen mennyiségű dokumentumot, illetve irodatechnikai berendezést kell majd költöztetni. Amennyiben az iroda vagy cég mérete miatt a költöztetés nem fér bele egy napba, fel kell térképezni, hogy mik a prioritások, hogy a munka a lehető legrövidebb ideig álljon meg.

Előfordulhat, hogy az új iroda még nem áll teljesen rendelkezésre, ám a régi helyen már lejárt a szerződés. Ilyen esetben nincs lehetőség minden anyag egyszerre történő átszállítására, így raktározásra van szükség. A Promove a raktározási feladatok megszervezésében is segítséget tud nyújtani.

Mi tartozik bele egy céges költöztetés szolgáltatásba?

Irodaköltöztetés vagy céges költöztetések esetében nem kizárólag az új telephelyre való költöztetésre kell gondolni. A Promove szakembereinek segítségére számíthat akkor is, ha cége kinőtte az irodáját és másik irodaszintre költözik az irodaházon belül. A kisebb költöztetéseket akár felmérés nélkül is elvégezzük óradíjas elszámolással.

A másik véglet, mikor több irodaszintet is új címre kell költöztetni. Természetesen a Promove ebben az esetben is készséggel nyújt támogatást a gördülékeny költözéshez.

Hogyan zajlik a céges költöztetés menete?

A céges költöztetés is árajánlat kérésével indul, aminek során előzetesen felvesszük a paramétereket. Ide tartozik például, hogy honnan hová történik a költöztetést, mekkora az iroda alapterülete, mennyire bútorozott, stb. Az árajánlat kéréshez kapcsolódó üzenetben fontos megadni, hogy irodaköltöztetésről van szó, illetve bármilyen további hasznos információt.

Ezt követi egy e-mail-ben érkező előzetes árajánlat, aminek nyomán megkezdődhet a pontos egyeztetés és a költözési ütemterv kialakítása. A tervezés során számtalan kérdést tisztázni kell, ezért érdemes megfelelő időt hagyni, hogy minden, menet közben esetleg még felmerülő pont a helyére kerüljön.

A költöztetés napján kollégáink a megbeszélt menetrend szerint végzik a munkát. Fontos, hogy a helyszínen minden információ a rendelkezésükre álljon. Például a dobozok megfelelően legyenek felcímkézve, illetve számozva, a bejutás minden helyiségbe biztosítva legyen, stb.

A célállomásra érkezéskor fontos, hogy pontosan elirányítsák a költöztetőket és hozzáférésük legyen minden szükséges helyiséghez. Legyen jelen olyan személy, aki levezényli a költöztetett anyagok érkeztetését. Ez garantálja, hogy minden anyag megérkezik és oda tudják rakni kollégáink, ahová tartozik, hogy később már semmit ne kelljen újra mozgatni.

Mi mindent megteszünk a tervezés és a szállítás alatt is, hogy a költöztetés a lehető leggyorsabban és zökkenőmentesen megvalósuljon, és cége működésének életéből egyetlen értékes nap se essen ki.

Promove logo rövid
Promove footer logo
Elégedett mosollyal zárja majd a napot, ha minket választ! Kérjen ajánlatot még ma!
Gyors költöztetés
Biztonságos, szakszerű csomagolás
Dedikált ügyfél-kapcsolattartás

FONTOS SZEMPONTOK A SIKERES IRODAKÖLTÖZTETÉSHEZ

Egy koordinátor kijelölése a cégnél elengedhetetlenül fontos. A koordinátor a tervezéstől az utolsó doboz kipakolásáig legyen elérhető és mindenkit megfelelően tájékoztasson.
Legyen elegendő hely a célállomáson, ahová az érkező holmik megfelelő sorrendben elférnek. Gondot okozhat, hogy a bútorok összeszerelése előtt nincs hová helyezni az iratokat. Ezen segíthet a Promove bútorok szét- és összeszerelésével.
A drága irodabútorok szakszerű csomagolása komoly értékvesztést előzhet meg. Kérésére kiváló minőségű védőfóliát biztosítunk a bútorok csomagolásához, illetve elvégezzük a szakszerű csomagolást. Ne feledkezzen meg az ajtók, fiókok leragasztásáról sem!
Az irodabútorok csak kiürítve, legtöbb esetben pedig szétszerelve szállíthatóak, amiről a költöztetés megkezdése előtt gondoskodni kell. Kollégáink ebben is készséggel segítséget nyújtanak akár felár nélkül.
A cég munkatársai előre ürítsék ki személyes tárgyaikat az irodai bútorokból, fiókokból, mert a költöztetés alatt személyes tárgyak felügyeletére nincs mód.
Az irodatechnikai készülékek csomagolását különösen gondosan kell végezni. Ez hatványozottan igaz, ha nagy távolságra történik a költöztetés, mivel a hosszú úton könnyebben mozdulnak el a tárgyak. Kérésére minőségi csomagolóanyagot biztosítunk, hogy drága irodatechnikai készülékei épségben érkezzenek.
A vállalati szerver szállítása különös körültekintést és szakértelmet kíván. Ezt mindenképpen bízza szakemberekre. A Promove a számítástechnikai eszközöket is szakszerűen elszállítja.
Az irodai dokumentumok, archív tárak dobozolása történjen rendszerben. Legyen pontosan feltüntetve a dobozok tartalma, kapjanak megfelelő kódot és sorszámot, aminek segítségével a költöztetés után azonnal elérhetővé lehet tenni azt, amire szükség van.
Amennyiben a dobozok bizalmas anyagokat tartalmaznak, fontos ezt külön jelölni, és előre jelezni, hogy munkatársaink külön gondot tudjanak rá fordítani.
Irodai növények költöztetését is készséggel megoldjuk. Fontos, hogy a költözés előtt ne legyen öntözés és lehetőség szerint dobozokba helyezve legyenek összekészítve a növények.
A cég működésének zökkenőmentes folytatásához érdemes megfontolni a hétvégi költöztetés lehetőségét. Ez némi plusz költséget jelent ugyan, ám ez a legtöbb esetben bőven megtérül azáltal, hogy a munkavállalók hétfőn a rendes menet szerint újra felvehetik a munkát.

Gyakori kérdések

A céges költöztetés komplex feladat, ezért érdemes alaposan rákészülni. A tökéletes költöztetési menetrend kialakításához idő kell, ezért javasoljuk, hogy legalább háromkét héttel a tervezett költözési időpont előtt kérjen árajánlatot. Kollégáink akár már aznap visszajeleznek és megtesznek mindent, hogy a költöztetés szervezése haladéktalanul meg tudjon kezdődni.

Ez sok tényezőtől függ. Ilyen lehet az iroda alapterülete, a bútorok száma és milyensége (mennyit kell szerelni, mekkora, stb.), mennyi irodatechnikai berendezést kell szállítani, mekkora a dokumentumtár vagy archív tár, milyen távolságra költöztetünk, stb. Az árajánlat kérése során munkatársaink a részletek ismeretében pontos tájékoztatást tudnak adni.

Ez szintén függ az iroda méretétől és a berendezési tárgyak, dokumentumok, műszaki berendezések számától. Készséggel állunk rendelkezésére egy előzetes árajánlattal, amit a részletek ismeretében tudunk pontosítani.

A céges költöztetést a Promove többkörös szűrésen átesett, leinformált, megbízható és tapasztalt kollégái végzik. Munkatársaink volt sportolók, akiknek kiváló fizikuma garancia arra, hogy maximális sebességgel történik a költöztetés. Bízza ránk cége értékeit és bizalmas anyagait, mindent maximális figyelemmel és diszkrécióval kezelünk.

Természetesen. Kérésére megfelelő csomagolási anyagot is biztosítunk, illetve segítünk a géppark szakszerű csomagolásában.

Nincs. Mindegy, hogy egy másik szintre költözteti két helyiséges kis irodáját, vagy teljes irodaház szintjeit kell új helyre vinni. Szaktudásunkra, sok éves tapasztalatunkra és korrekt árainkra mindenkor számíthat. 

A mi megélhetésünk az Ön elégedettségén múlik. Ügyfeleink nagy része referenciák és ajánlás alapján talál ránk, így számunkra alapvetően fontos, hogy Ön elégedett legyen a költöztetés minőségével, sebességével és árával is. 

Tekintse át korábbi partnereink és referenciáink listáját és forduljon hozzánk bizalommal!

Promove footer logo
Lépjen kapcsolatba velünk!

Telefonos ügyfélszolgálat

Hétfőtől szombatig 8-17 óra között