Services

Company Moving

Céges Költöztetés

Céges költöztetés megbízható partnerrel

Céges költöztetés vagy irodaköltöztetés esetében a megbízható költöztető cég kiválasztása a vállalat alapvető anyagi érdeke. Ha az alkalmazottak nem tudják időben felvenni a munkát, az akár óriási anyagi kiesést is jelenthet a cég számára. Éppen ezért egy vállalat számára a legfontosabb, hogy a költöztetés pontosan a tervezett ütemben és határidőre megtörténjen. A Promove sok éves tapasztalattal és lendületes, jó állóképességű kollégákkal szakszerűen, előzetes tervezéssel garantálja a gördülékeny folyamatot legyen szó bármilyen cég, üzlet vagy iroda költöztetésről.

A Promove ügyfélszolgálata a piacon egyedülálló módon tervezéssel támogatja a cégek költöztetését és részt vesz az optimális költöztetési terv kialakításában. Vállalata igényei alapján alakítjuk ki a költöztetés pontos menetét az utolsó részletekig, hogy Ön fennakadás nélkül tudja folytatni a munkát a lehető legrövidebb időn belül.

Céges költöztetés tervezéssel

Irodaköltöztetésnél minden esetben megelőzi a költöztetést egy előzetes tervezés. Pontosan tudni kell, hogy az iroda bútorai, általános berendezési tárgyai mellett milyen mennyiségű dokumentumot, illetve irodatechnikai berendezést kell majd költöztetni. Amennyiben az iroda vagy cég mérete miatt a költöztetés nem fér bele egy napba, fel kell térképezni, hogy mik a prioritások, hogy a munka a lehető legrövidebb ideig álljon meg.

Előfordulhat, hogy az új iroda még nem áll teljesen rendelkezésre, ám a régi helyen már lejárt a szerződés. Ilyen esetben nincs lehetőség minden anyag egyszerre történő átszállítására, így raktározásra van szükség. A Promove a raktározási feladatok megszervezésében is segítséget tud nyújtani.

Mi tartozik bele egy céges költöztetés szolgáltatásba?

Irodaköltöztetés vagy céges költöztetések esetében nem kizárólag az új telephelyre való költöztetésre kell gondolni. A Promove szakembereinek segítségére számíthat akkor is, ha cége kinőtte az irodáját és másik irodaszintre költözik az irodaházon belül. A kisebb költöztetéseket akár felmérés nélkül is elvégezzük óradíjas elszámolással.

A másik véglet, mikor több irodaszintet is új címre kell költöztetni. Természetesen a Promove ebben az esetben is készséggel nyújt támogatást a gördülékeny költözéshez.

Hogyan zajlik a céges költöztetés menete?

A céges költöztetés is árajánlat kérésével indul, aminek során előzetesen felvesszük a paramétereket. Ide tartozik például, hogy honnan hová történik a költöztetést, mekkora az iroda alapterülete, mennyire bútorozott, stb. Az árajánlat kéréshez kapcsolódó üzenetben fontos megadni, hogy irodaköltöztetésről van szó, illetve bármilyen további hasznos információt.

Ez követi egy e-mail-ben érkező előzetes árajánlat, aminek nyomán megkezdődhet a pontos egyeztetés és a költözési ütemterv kialakítása. A tervezés során számtalan kérdést tisztázni kell, ezért érdemes megfelelő időt hagyni, hogy minden, menet közben esetleg még felmerülő pont a helyére kerüljön.

A költöztetés napján kollégáink a megbeszélt menetrend szerint végzik a munkát. Fontos, hogy a helyszínen minden információ a rendelkezésükre álljon. Például a dobozok megfelelően legyenek felcímkézve, illetve számozva, a bejutás minden helyiségbe biztosítva legyen, stb.

A célállomásra érkezéskor fontos, hogy pontosan elirányítsák a költöztetőket és hozzáférésük legyen minden szükséges helyiséghez. Legyen jelen olyan személy, aki levezényli a költöztetett anyagok érkeztetését. Ez garantálja, hogy minden anyag megérkezik és oda tudják rakni kollégáink, ahová tartozik, hogy később már semmit ne kelljen újra mozgatni.

Mi mindent megteszünk a tervezés és a szállítás alatt is, hogy a költöztetés a lehető leggyorsabban és zökkenőmentesen megvalósuljon, és cége működésének életéből egyetlen értékes nap se essen ki.

Fontos szempontok a sikeres irodaköltöztetéshez