Az irodaköltöztetés nagy odafigyelést és gyors, rugalmas hozzáállást igényel, hiszen a cég anyagi érdeke, hogy minél kevesebb ideig szüneteljen a működés, valamint minél hamarabb visszaálljon a normál munkamenet.
Ahhoz, hogy ez a feladat gond nélkül megoldódjon, alapos előkészítő munkára van szükség és arra, hogy lehetőleg még a tervezés fázisában felvegyék velünk a kapcsolatot.
Egy vállalkozás nem állhat le!
Bármilyen jellegű is a vállalkozás tevékenysége, minden egyes kiesett nap csökkenti a cég bevételét, márpedig ez nem szolgálja a tulajdonosok érdekeit! Éppen ezért minimalizálni kell a költözésre szánt időt, valamint az új helyen is lehetőleg gyorsan újra össze kell állítani a teljes működési mechanizmust, hogy a munkatársak szinte azonnal folytatni tudják a munkát.
Az elhúzódó költözés, az összetört berendezések, az elkallódott ügyiratok minden vezető rémálmai, hiszen ezáltal blokkolva vannak fontos feladatok. Mégis hogyan lehet ezeket megelőzni? Csakis úgy, ha profi céget bíznak meg az irodaköltöztetés feladatával, és mi készen állunk a feladatra!
Mikre kell figyelni az irodaköltöztetés során?
A céges költöztetés összetett dolog, hiszen nagyon sokféle berendezést és eszközt kell átpakolni egyik helyről a másikra. Ebben az esetben általában az alábbi dolgokat kell költöztetni:
- Céges dokumentumok
- Szerződések, folyamatban lévő munkák dokumentációja
- Munkatársak adminisztratív dolgai
- Nagy értékű irodaszerek, fénymásolók
- Gyártóberendezések
- A dolgozók személyes dolgai
- Irodabútorok
- Számítógépek és szerverek
- Bizalmas anyagok
- Növények
- Konyhai eszközök és gépek
Látható, hogy mennyi mindenre kell odafigyelni és a költözés után mindennek sértetlenül, pontosan a meghatározott helyére kell kerülnie.
Hogyan lesz gördülékeny a céges költözés?
Már a tervezés fázisába érdemes bennünket bevonni, hiszen sok éves tapasztalatunk segíteni fogja a problémamentes költöztetést. Olyan rendszert építettünk ki, mely szisztematikus, gyors és hatékony, ezt követve pedig biztos lehet abban, hogy az egész folyamat egyetlen fázisában sem fog eluralkodni a fejetlenség.
Nézze meg referenciáinkat, hiszen a céges költöztetés specialistái vagyunk, így amennyiben bennünket bíz meg, akkor biztos lehet benne, hogy minden rendben fog lezajlani, és a munkatársak a lehető legrövidebb időn belül újra felvehetik a munkát.
Jó tanácsok a cég átköltöztetéséhez
Amint kiderül, hogy egy másik irodába vagy telephelyre kell áttelepülni, azonnal nevezzen ki egy koordinátort, aki végig kézben fogja tartani az egész folyamatot. Ez azért is fontos, mert ha nincs egy ember, aki képben van a pontos fázisokkal és azzal, hogy mit kell még tenni, akkor könnyen elúsznak a teendők.
Kérjen időben árajánlatot és egyeztessük a szállítási napot, hogy biztosan legyen kapacitásunk a kért időpontban. Érdemes megfontolni a hétvégi költözést, hiszen ebben az esetben hétfőn már az új helyszínen tudja a vállalkozás folytatni a munkát.
Kérje meg munkatársait, hogy asztalfiókjukból, szekrényükből pakoljanak ki a költözés idejére, és vagy vigyék haza a holmijukat, vagy dobozolják be és írják rá a nevüket.
Az értékes gépek becsomagolását végezzék szakszerűen, védőfóliával, az irodabútorokat szereljék lapra. Ha nincs olyan munkaerő, aki ezt elvégezné, akkor ezt mi is szívesen megcsináljuk, hiszen munkatársaink ebben is nagy gyakorlattal rendelkeznek, és az összeszerelést is gyorsan el fogják végezni.
A vállalati szerver kapjon külön csomagolást, és jelezzék nekünk, hogy melyik doboz tartalmazza, hiszen ezt külön gondossággal fogjuk szállítani.
Az irodaköltöztetés az egyik specialitásunk, válasszon bennünket!