Szolgáltatások
Lakossági költöztetés
A lakossági költöztetés külön szakma – és ez különösen igaz a költöztetésre és a bútorszállításra Budapesten.
A költöztetés sok pakolással és cipekedéssel jár. Sok év tapasztalatával hátunk mögött javasoljuk, hogy kizárólag megbízható költöztető cégre bízza értékeinek, bútorainak szállítását. A Promove fiatalos, korrekt, jó erőben lévő csapata a lehető legrövidebb idő alatt, a legnagyobb odafigyeléssel és hatékonysággal szállítja el ingóságait. A parkolóhely foglaláson kívül nyugodtan bízzon ránk mindent, garantáljuk a minőségi és profi költöztetést. Szolgáltatásunkért kizárólag a tényleges óradíjat számoljuk fel, rejtett költségek nélkül.
Mitől annyira más a költöztetés és bútorszállítás Budapesten?
A költöztetést és bútorszállítást Budapesten a cipekedés mellett számtalan körülmény nehezíti, amivel érdemes számolni. Ide tartoznak a gyakori útlezárások, forgalomelterelések, esetleges rendezvények miatti részleges területi lezárások mellett a gyakran egyirányú utcák. Problémát okoz emellett a belvárosi emeletes házakban a bútorszállítás főleg a lift nélküli, öreg házakban. Ezek a körülmények egyrészt alapos területi ismeretet kívánnak a sofőr részéről, naprakész információkat az aktuális lezárásokról, valamint komoly izomerőt a pakolást végző munkatársaktól.
Ebből könnyen látszik, hogy a költöztetés és bútorszállítás Budapesten olyan kihívásokat jelent, amivel hatékonyan csak a profi és felkészült cégek birkózhatnak meg. A Promove csapata dedikált diszpécserrel dolgozik, aki naprakészen tartja a kollégákat az aktuális úthelyzetről, munkatársaink pedig volt sportolók, akiknek fizikai állóképessége könnyedén megbirkózik az emeletek jelentette problémákkal.
Természetesen az sem probléma, ha a bútorszállítást vidékre kérné. Budapestről a költöztetést és a bútorszállítást országosan is vállaljuk. Bizonyos esetekben a bútorszállítás azonnal is megoldható, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a részletekről!
Mi kerüljön az árajánlat kérésbe?
Az árajánlat kérésekor érdemes minden fontos információt feltüntetni. Mindenek előtt fontos megjelölni a lakás méretét, mert ez már indikálja a költöztetés méretét, emellett pedig érdemes tételes listát írni a költöztetendő bútorokról, valamint jelezni, ha vannak egyedi, nagyméretű bútorok.
Hozzávetőlegesen becsülje meg a dobozok, bőröndök, zsákok számát, amikbe ingóságai kerülnek.
Fontos feltüntetni a helyszíni sajátosságokat. Ide tartozik például, ha nem lehet valami miatt a ház előtt parkolni, hogy hányadik emeleten található a lakás, illetve a lift hiánya, vagy ha hosszú folyosón közelíthető csak meg a lakás.
A háztartási gépek felsorolásánál érdemes jelezni a gépek méretét. Nem mindegy, hogy egy 140 literes mini műtőt kell vinni, vagy egy side-by-side típusút.
Fontos lehet előre jelezni, ha sok a törékeny holmi a költöztetendő csomagokban, mert ezek elhelyezése külön intézkedést igényelhet.
Érdemes emellett úgy kérni az árajánlatot, hogy tájékoztatást kér a plusz szolgáltatásokról, mert lehet, hogy kiderül: bőségesen megéri a többletet, mert máshol visszahozza az árát. Ilyen szolgáltatás lehet a költöztetés dobozolással, a csomagolóanyagok biztosítása vagy a lomtalanítás.
Hogyan zajlik a költöztetés Budapesten?
A sikeres megrendelést visszaigazoljuk és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot a részletek egyeztetésére. A megbeszélt időpontban kollégáink pontosan megjelennek a helyszínen és jelzik a kapcsolattartásra megadott telefonszámon, hogy készen állnak a költöztetés megkezdésére. Ideális esetben az ügyfél foglal parkolóhelyet, amennyiben ez nem történt meg, megfelelő parkolóhelyet választunk, ami a lehető legközelebb van a költöztetés helyszínéhez, és elegendő helyet biztosít a biztonságos rakodáshoz.
Kollégáink ekkor bemennek a lakásba, felmérik a költöztetendő tárgyakat. Amennyiben külön kérés van, megbeszélik a sorrendet, egyéb esetben a rakodás és szállítás legideálisabb menetét veszik figyelembe. Ekkor rögzítik az időt és megkezdődik a költöztetés.
Amennyiben plusz szolgáltatást kért, munkatársaink megkezdik a dobozolást, illetve a bútorok szétszerelését és biztonságos becsomagolását. Ezek után megindul a felpakolás a teherautóra, amit kollégáink a lehető leghatékonyabban és leggyorsabban elvégeznek.
Mikor a rakodás lezárul, áthajtunk a célállomásra a lehető legrövidebb úton figyelembe véve az aktuális dugó információkat és esetleges lezárásokat.
Érkezés után megkezdődik a lepakolás. Kollégáink pontosan abba a helyiségbe viszik a dobozokat és bútorokat, ahová Ön kéri és elhelyezik őket végleges helyükre. Amennyiben bútorszerelést is igényelt, kollégáink hatékonyan és szakszerűen elvégzik a szerelést, illetve a bútorok rögzítését, amennyiben az szükséges. Amikor minden a helyén van, az órát lezárjuk és elvégezzük a végső elszámolást.
Miért tudja a Promove korrekt áron nyújtani a szolgáltatásait?
A Promove a legtöbb költöztető céghez hasonlóan óradíj alapú elszámolással dolgozik. Fontos azonban látni, hogy nem az alacsonyabb óradíj garantálja az olcsóbb költöztetést, hanem a gyorsaság. A költözés elhúzódik, ha a szállítást végzők állóképessége nem megfelelő. Ez pedig a végén olcsóbb óradíj mellett is drágább költöztetést jelent.
A Promove munkatársai biztosítják a gyors és gördülékeny szervezést, volt sportolókból álló profi csapatunk pedig olyan izomerőt garantál, ami töredék idő alatt tudja elvégezni a legnehezebb tárgyak mozgatását is.
HASZNOS TIPPEK A KÖLTÖZÉSRE VALÓ FELKÉSZÜLÉSHEZ
Gyakori kérdések
Alapvetően minél előbb, annál jobb, hogy minél több időpont közül válogathasson. Érdemes azonban legalább két héttel korábban lefixálni az időpontot.
Érdemes rászánni a pénzt és kifejezetten költöztetésre készült dobozokat használni. Ezeknek az alja megerősített, és az oldalfaluk sem szakad, így értékeit biztosan megőrzik. A Promove készséggel segít a dobozok beszerzésénél is.
Vegye figyelembe a doboz terhelhetőségét! Ne terhelje túl a dobozokat, és lehetőség szerint a nehéz tételeket ossza szét több dobozba. A könyveket például csak egy rétegben tegye a dobozba, a tetejére pedig ruhák, párnák kerülhetnek. Ezáltal maximálisan ki van használva a térfogat, és a doboz sem fog szakadni. Lehetőleg semmi ne lógjon ki a dobozokból, mert ez nehezíti a doboz teherautón való elhelyezését.
A bútorokat szállítás előtt ki kell üríteni, és szükség szerint szétszerelni. A bútorok ajtaját és a fiókokat be kell ragasztani, hogy ne nyílhassanak ki szállítás közben. A ragasztáshoz javasoljuk, hogy ne a csomagoláshoz használt barna ragasztót használja, hanem úgynevezett maszkoló szalagot, ami biztosan tart, de nyom nélkül eltávolítható a bútorokról.
Munkatársaink a forgalom és az esetleges lezárások figyelembe vételével a lehető legrövidebb úton és a leggyorsabban végzik a szállítást.
Természetesen vállaljuk, akár zongora, akár nehéz bútorok szállítását. Amennyiben egy darab bútor szállítására van szüksége, szintén forduljon hozzánk bizalommal.
A kiszámlázott időt a pakolás megkezdésétől számoljuk addig, míg munkatársaink az utolsó tételt is elhelyezték a célállomáson. Fontos tudni, hogy hétköznap minimum 3 óra, hétvégén és ünnepnapokon minimum 4 óra kiszámlázásra kerül.
A Promove óradíj alapú elszámolást alkalmaz, költségek nélkül. Amennyiben hétvégére vagy ünnepnapra kéri a költözést, 15% felárat számolunk. Vidéki és külföldi költöztetéshez kérje részletes árajánlatunkat!
A fizetés készpénzben a költöztetés lezárását követően esedékes, amikor a tényleges óradíjat kell fizetni.
Keresse munkatársunkat és kérje árajánlatunkat még ma! Várjuk megtisztelő megkeresését.
Telefonos ügyfélszolgálat
Hétfőtől szombatig 8-17 óra között